20 Ekim 2015 Salı

#ÖnceBlog

Kendimi bildim bileli yazı yazarım, yazdıklarım hep kalbimden kağıtlara dökülür kalemlerim aracılığıyla.. 

Üniversite'de okurken bu yazdıklarımı başkaları ile de paylaşmak istedim.. Nihayetinde Facebook üzerinde bir sayfa kurdum... Uzun süre emek verdim ve kendi çapımda beklediğimden daha yüksek bir performans sergiledim... O zamanlar kurduğum sayfa olmasa da şuan hala daha kendime ait bir sayfam var ve yazdıklarımı hala daha insanlarla paylaşıyorum... 

Ama daha fazlası olsun istedim... Bir günlük gibi, bir yakarış gibi... Bu yüzden en mutlu olduğum şeyi yani yazmayı Blogger platformuna da taşıdım. 

Bunları yaparken Sosyal Medya hesaplarımı da ihmal etmedim tabi; İnstagram, Twitter vb. hala daha elimden geldiğince aktif bir şekilde kullanıyorum...

Geçenlere instagramda dolaşırken Hüzün Sarısı'nın bir paylaşımına rastladım.  İnsanların sosyal ağları amaçları doğrultusunda kullanması gerektiğini vurgulayan Nihal Hanım, bloggerların instagram ve diğer sosyal ağlar üzerinde bu işi devam ettirerek bloglarını boşlamalarından rahatsızlık duyduğunu belirtmiş ve tüm bloggerları bloglarında yazmaya devam etmeye çağırmış... 

#önceblog hashtagi ile başlattıkları bu güzel olaya ben de destek olmak istedim açıkçası...

Yeni bir blogger olmama rağmen ben de inanıyorum ki instagram, facebook ve türevleri sadece bir sosyal paylaşım ağıdır ve amacı dahilinde kullanılmalıdır. Blogger'lar bloglarını ihmal etmemeli ve yazılarını bloglarında paylaşmalıdır...

Ne diyelim o halde...

Herkese iyi bloglamalar... 

#önceblog