29 Haziran 2016 Çarşamba

Arşivimden Çıkanlar / 2013




Bazen inanmak istersin geleceğe… Umuda, yarınlara…
Bazen hayaller kurmak istersin; kurduğun hayallere inanmak, onlar için savaşmak…
Hayallerinin gerçekleşebilmesi için dualar etmek…

Evet. Bunların hepsini istersin ama yapamazsın…

"Bugün de dün kadar umutsuz yarınlarım… Yarın da bugün kadar karamsar ve berbat olacak. İnandıklarım ve gördüklerim aynı şeyler olmayabilirler… Yaşadıklarımla, yaşattıklarım da… Çok farklılar…"

Bugün hayal kurmayı denedim... Ah Tanrım; hayal kurmayı bile beceremez olmuşum… Aldıklarıyla verdikleri aynı değil ve bu haksızlık… Geçmiş ve gelecek aynı noktada durduğunda canım çok acıyor… İçim acıyor…

Aynı muhabbetlerde farklı yüzler… Farklı yüzlerde aynı bedenler…

Hayaller…
Hayallerr…

Ne oldu bana da hayal kuramayacak kadar çaresiz kaldım. Ne yaptılar bana da hayallerimi aldılar benden… Ne yapmış olabilirler bu kadar…

"İçim acıyor anlıyor musun?"

Yaralarımı saracak kadar gücüm yok…
Gücümü yeniden toparlayacak kadar inancım…
Ve yeniden inanacak kadar, güvendiklerim…
Bunların hiçbiri yok.

Ve bak ne diyeceğim sana…

Bu söylediklerimden tek bir şey bile anlamıyorsun sen. Yazdıklarımın hiçbiri senin için bir anlam ifade etmiyor… Biliyorum. Bak bu sözlerimin hepsi havada asılı kalıyor, ölü bir beden misali, ipe asılmış ruhsuz bir beden…

Anlamıyorsun değil mi?
Seni Seviyorum.

Ve bir şey daha var. Seni sevmenin yetmeyeceği kadar imkansızlarda; tam da burada duruyorum. İmkansızda duruyorum; yolun sonunda. En başında değil, en sonunda.

Sonsuzluğun değilim, olamayacağım asla!
Ama…
Bu yolun en sonunda duruyorum.
Ne olur anla; seni sevmek asla yetmeyecek…

İmkansıza ağla…

Gideceğim…

Yakmayacak tenimin sıcağı seni…
Değmeyecek avuç içlerin, parmak uçlarıma,
Ve ıslatmayacak dudaklarımı, dudaklarının her bir hücresi...
Geçmeyecek zaman ve dinmeyecek sancılarım.
Sen gene inanmayacaksın ama...
Ben seni unutmayacağım asla…
Sevmekten vazgeçmeyeceğim…

Ama görüyorsun ya..
Sevmek yetmiyor işte.
Yetmeyecek…
Ve bu yüzden…

Senin tanıdığın küpra asla inanmayacak sana…

Arşivimden Çıkanlar / 2013